دانلود آهنگ جدید ماکان باند بنام دلگیری

دانلود جدیدترین موزیک ماکان باند به نام دلگیری به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در خبش موسیقی تاپ ناز

Download New Music Macan Band – Delgiri

 

دانلود آهنگ ماکان باند بنام دلگیری

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

متن آهنگ جدید ماکان باند بنام دلگیری

بد کاری دستم میدی از تو دستم میری
میدونم آخرشم میمونه بام دلگیری
نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا
اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ماکان باند بنام دلگیری

♫♫♫♫♫♫

دوباره این قلب بی قراره
آروم نداره که طاقت بیاره
نگو که چشمات دوسم نداره دوسم نداره
بد کاری دستم میدی از تو دستم میری
میدونم آخرشم میمونه بام دلگیری
نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا
اینکه من وابستم تو بری میترسم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم
من واسه چشمات دل تنگم پره میترسم
بد شده انگاری حال من نیست دستم