دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام عاشقت میشم

آهنگ تیتراژ سریال گسل

پخش آنلاین و متن آهنگ

من از تو میگم چون دلت پاک تو معنی خوبی رو میفهمی

میبینی عاشقت شدم صافی هوام و داری چون که دل رحمی

Download New Music Milad Babaei – Asheghet Misham

دانلود آهنگ تیتراژ سریال گسل میلاد بابایی به نام عاشقت میشم

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

متن آهنگ جدید میلاد بابایی بنام عاشقت میشم

یه جوری عاشقت میشم صداش دنیا رو برداره

کسی جز من نمیتونه تو رو آروم نگهداره

یه جوری عاشقت میشم نتونی از دلم رد شی

نمیذارم که یه لحظه تو تصمیمت مردد شی

میشه هنوزم با یکی خوش بود این حس و با تو تجربه کردم

هرچی که با تو هست همش خوبه دنبال غیر از تو نمیگردم

من از تو میگم چون دلت پاک تو معنی خوبی رو میفهمی

میبینی عاشقت شدم صافی هوام و داری چون که دل رحمی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد بابایی بنام عاشقت میشم

♫♫♫♫♫♫

تو باشی زندگی خوبه نباشی زندگی سخته

خیالم راحت با تو دلم همیشه خوشبخته

میشه هنوزم با یکی خوش بود این حس و با تو تجربه کردم

هرچی که با تو هست همش خوبه دنبال غیر از تو نمیگردم

من از تو میگم چون دلت پاک تو معنی خوبی رو میفهمی

میبینی عاشقت شدم صافی هوام و داری چون که دل رحمی